S Paperou jsme zvedli obrat o 58%

PAPERA s.r.o. Svitavy – dodavatel kancelářských, hygienických a jiných potřeb nejen do kanceláří v České republice a na Slovensku

Společnost PAPERA vlastní obchodní i životní partneři Milan Vetr a Monika Betlachová od roku 1994, letos firma slaví 25 let působení na trhu. Je to firma velmi mladých ambiciózních lidí, kteří se nebrání žádným inovacím a kreativnímu myšlení. Velmi mě to motivuje být mezi lidmi, kteří jsou generačně mladší, zajímají mě jejich názory na různá řešení manažerských a obchodních rozhodnutí.

Naše spolupráce počala v únoru 2010, kde jsem školil pod dotačními tituly, a navíc ještě pod jinou vzdělávací institucí jako subdodavatel služeb na téma „Komunikační dovednosti“.

Už tam jsem cítil společné propojení. Až do roku 2015 jsem měl na starosti obchodní týmy – školení obchodních dovedností včetně praktických tréninků po celé ČR i na Slovensku.
Po roční pauze ve školení se mi opět ozvala jednatelka společnosti MonikaBetlachová. V roce 2016 jsme započali opět dlouhodobou spolupráci. Jsem nesmírně rád, že se majitelé společnostipo zkušenostech s jinými vzdělávacími poradci vrátili. Důvěra mezi námi je založena na korektnosti, loajalitě a osobnímu postoji vůči firmě, ve které přenechávám svou zkušenost.

Nyní se kontinuálně již přes 3 roky věnuji vzděláváním napříč celou společnostíPAPERA v ČR i na Slovensku. Aktivně také ve firmě působím jako kouč v další oblastech a jsem zkušeným konzultantem pro management firmy. Vedu výběrové pohovory uchazečů, nechybí obchodní tréninky, manažerská setkání, osobní konzultace i řešení krizových situací na míru.

Cíle spolupráce:

  • Osobní rozvoj lidských zdrojů ve společnosti
  • Navýšení obratu společnosti
  • Personální stabilizace

Strategie konzultanta:

  • Strategické řízení společností v ČR a SR – kruhové řízení, organizační struktura
  • Personální výběry s manažery v jednotlivých regionech ČR + SR
  • Osobní konzultace s jednotlivými manažery na strategii, obchodním plánování
  • Soft skills – průřezem celé společnosti
  • Individuální konzultace s vedením společnosti na týdenní bázi
  • Zaměření na stanovování priorit ve společnosti podle analýzy A,B,C
  • Vytvoření jednodenních workshopů formou brainstormingu na stanovování priorit
  • Zavedení myšlenkových map do jednotlivých struktur obchodních týmů

Výsledky spolupráce:

  • Rok 2010: 115 zaměstnanců, 3850 zákazníků, roční obrat společnosti 286 000000 Kč
  • Rok 2018: 237 zaměstnanců, 6250 zákazníků, roční obrat společnosti 495 000 000Kč

Máte zájem o realizaci školení, tréninku nebo zlepšení obchodních dovedností? Kontaktujte nás!

Zaslat poptávku