„Síťový zákazník – jak ho získat“

SÍŤOVÝ ZÁKAZNÍK – JAK HO ZÍSKAT?

Zcela jistě mi dáte za pravdu, že v každém obchodním týmu je velmi zajímavý síťový zákazník, to je ten zákazník, který má mimo sídlo několik poboček v celé české, či slovesnké republice. Výhodou pro spolupráci s takovým zákazníkem je mnoho – dlouhodobost spolupráce, smluvní spolupráce, dlouhodobý příjem téměř bez starostí, zaručený obrat, tím pádem zisk. Jak se to hezky čte, že mám pravdu?

JENŽE

Takový zákazník se těžko „přetahuje“ co všechno musíte udělat, aby jste ho získali? Tak nejdříve ze všeho musíte být

TRPĚLIVÍ

Co to znamená? Říkám tomu „PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ“ – projekt musí mít cíl, projekt musí mít strukturu činností, projekt musíme řídit, v projektu musí být rozděleny jasné kompetence, projekt musíme vyhodnocovat, projekt musíme analyzovat, projekt musíme přehodnodit v případě změn a potřeb, PROJEKT, PROJEKT…

TAKŽE

Pokud chcete síťového zákazníka musíte mít dobře připravený projekt jak ho získáte. Taková ta „Hurá akce“ nefunguje. Se síťovým zákazníkem pracujete třeba i rok, než ho získáte na svou stranu, ale věřte, že to pak bude stát za to!

Chcete se dozvědět o tom, jak získat síťového zákazníka? Ozvěte se!