AKCE: MYSTERY CALLING zdarma

MYSTERY CALLING – to je fiktivní kontrolní telefonní rozhovor k zjištění úrovně služeb a kvalitu telefonické komunikace svého zaměstnance, zákaznické linky nebo konkurence.

TYPY MYSTERY CALLINGU

  • Prodejní – hovory zaměřené na obchodní zástupce, nabídku, prodej po telefonu
  • Informativní– poskytování informací vaší klientskou podporou, servis, reklamace
  • Uvítací– hovory typické pro recepce, hotely, restaurace, salony či fitness centra, důraz na úvodní komunikaci, první dojem

TIP: Mystery calling můžeme provést nejen s vašimi zaměstnanci, ale také s vaší konkurencí.

CO U MYSTERY CALLINGU SLEDUJEME?

  • Doba čekání na spojení se zaměstnancem
  • Ochota a vstřícnost
  • Odborné a obchodní znalosti
  • Celková délka a efektivita hovoru
  • Další vlastnosti dle firemní kultury a potřeb

VÝSTUP MYSTERY CALLINGU

  • Mystery shopper (ten, který mystery shopping vykonává) musí působit jako věrohodný volající zákazník.
  • Mezi standardní výstup patří nejen poznámky mystery shoppera, ale především samotný zvukový záznam hovoru.

Máte zájem o Mystery Calling ZDARMA? Kontaktujte nás ještě dnes!

Zaslat poptávku

Pozor, nabídka je omezena pro prvních 7 zájemců. Proto neváhejte a spojte se s námi co nejdříve.